Gymnasiemässan

Publicerad 2013-11-22 08:47:14 i Allmänt,

Heej! 




Nu sitter jag på bussen på väg till Stockholm och ska gå på gymnasiemässan. Dom flesta som var där förra året sa att de va as tråkigt men jag tror själv att de kommer bli helt okej faktist. Jag måste värkligen hitta nått gymnasium som jag vill gå på. Visst det är ganska långt kvar tills vi ska välja men jag vill ha det förberett så jag vet vilka poäng osv man måste ha för att komma in.  Så jag ska faktist gå runt och försöka intressera mej lite iaf och hoppas på att jag hittar nått intressant. 
Om det inte finns godis där kommer jag bli sur för det går inte att gå på en mässa utan att få godis! Jag tror dock att godiset kommer vara ersatt med massa reklam och tidningar om gymnasierna :( 

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela