Kidh ♥

Publicerad 2013-11-21 10:16:00 i Allmänt,

Kidh är min fina bror ♥
 
Han e så jävla stark som orkar ta allt bullshit som folk säger till/om honom!
Många kallar honom pundare och säger att han e as konstig men tycker folk ska lära känna honom innan dom kan ha något att komma med för han är den snällste personen som finns!
Det jag älskar med honom är att han vågar va sig själv med sin egna stil. Visst han kankse inte är som alla andra men jag älskar honom stört mycket! ♥
Just nu sitter han på ett behandlings hem ganska långt här ifrån så jag träffar inte honom så ofta tyvärr. Men jag hoppas med hela mitt liv att han snart inser vad droger gör med hans kropp och mot honom och mot hans familj.
Jag har själv berättat vad jag tycker om droger och hur jag mår att se någon som jag älskar förstöra sitt liv med det.
Och jag vill bara säga att jag vet hur länge han har varit ren och hoppas att det fortsätter så för just nu e jag så jävla stolt över honom att han har hållt sej ren under denna tid! ♥
Han och jag har precis börjat få bättre kontakt och de e så jävla kul! Om jag va ska vara ärlig kände jag honom knapt förut för han var alltid hos sin pappa eller ute. Jag träffade honom bara några gånger under nått års tid  ♥
 
Kidh jag älskar dej sjukt mycket och jag vill bara ditt bästa! Du är bäst glöm aldrig det! ♥ Älskar dej!!!! :-*
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2013-11-21 18:57:31

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela