Människor överallt

Publicerad 2013-11-22 11:10:53 i Allmänt,

Klaustrofobi på hög nivå!



Är just nu på gymnasiemässan och det är fullt med folk. Asså jag får typ panik när det är så mycket folk överallt och alla går in i alla. Vi har bara varit här i ca 1 timme men det känns som fyra och vi ska vara här yttligare en timme vilket suger. Jag, Alva och Eric gick in där alla är, vart typ fullpackade med massa tidningar osv av alla möjliga gymnasieskolor så vi tröttnade och gick ut och satte oss. Så nu ska vi sitta här utanför i en timma.. Kul!  
Jag hittade iaf en grej som var intressant och det var ett svenskt gymnasium i Spanien där jag och Alva var senast. Det värkar sjukt kul att plugga där iaf ett år! 

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela