Med clara Henry

Publicerad 2013-11-20 22:59:00 i Allmänt,

Heej!
 
 
 
 
 
Just nu sitter jag och kollar på Clara henrys egna show/serie/vet inte vad det är men det är iaf Clara henry som sitter och snackar med folk som är kända, både på YouTube och i annat. Ni som inte vet vem hon är borde genast trycka HÄR och kolla in hennes YouTube kanal! 
 
Jag börjar svagt fundera på att slagga eftersom det är skola imorgon men det låter int så lockande just nu satteeh jag stannar uppe ett tag till! #Yolo lixom ♥ 
 
Men jag tänkte bara skriva Godnatt och berätta att jag tänkte göra ett videoinlägg i skolan imorgon. Jag gjorde en sån förut och det värkade uppskattas så jag kör en till lixom!!
 
Puss & Kram ♥
''
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela