Quilla är min ända vän

Publicerad 2013-11-21 21:34:00 i Allmänt,

¡Hola!
 
 
 
 
Har inte varit i skolan idag för att jag ej har kunnat sova pga att jag hostar så mycket. Asså hosta är nog de mest hemska man kan ha typ. Det stör alla som är runt mej, det gör så man inte kan sova och de tar så lång tid innan det går över.  Jag lyckades inte somna förens runt 04.00 inatt/imorse så jag va så sjukt trött så jag orkade ej gå til skolan. Så när mamma väckte mej runt 07.30 så gick jag upp och tog dubbel dos av min hostmedicin Quilla och sedan gick jag o la mej och sov till kl 16.00. Den hostmedicinen är typ min bästa vän just nu som gör så att jag inte hostar upp mina lungor!
Är det bara jag som inte tycker hostmedicner funkar när man tar en en vanlig dos?
 

Just nu sitter jag och käkar middag för jag har precis kommit hem ifrån Brännäs. På brännä har dom typ kärlekstema så det var två personer som kom ifrån RFSL och pratade om homosexualitet osv. Det var faktist rätt intressant!
 
Imorgon ska jag in till sthlm med skolan och gå på gymnasiemässan så de lär bli ganska intressant att få kolla på olika gymnsieskolor eftersom jag inte har den blekaste om vart jag vill gå.
 
Nu ska jag kolla fortsätta kolla på Breaking Bad :)
 
Puss & kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela