50 frågor om mig

Publicerad 2014-01-06 08:12:08 i Allmänt,

 

1. Vad heter du? Thara

2. Hur gammal är du? 15

3. Vart bor du? Norrtälje

4. Hårfärg? Brunt

5ÖgonfärgBruna men mitt vänstra öga är lite mer Grönt (men det syns ej på bilden ↓ )

6. Hur lång är du? ca 175 cm gissar jag på..

7. Kär? Njaa, lite kanske, jag vet faktist inte ...

8. Singel eller upptagen? Singel typ (svårt att förklara)

9. Hur många har du kysst? Ojj, rätt många

10. När och vem kysste du senast? Viktor

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Japp

12. När hade du senast sex ?  På nyårsafton

 

 

 

 

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? ca 1år men det var ej så seriöst. De längsta "seriösa" varade i två månader..

14. Dumpat någon?  Ja

15. Blivit dumpadHaha, japp

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Öppna personer som vågar vara sej själva och som accepterar andra för hur dom är och vill vara.

17. Vad har du för mobil? Iphone 5

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Ge mamma & Pappa lite pengar sen hade jag dragit med Kidh & Ronya på en Shopping runda. Jag skulle självklart ut och resa lite oxå!

19. FavoritlandSpanien

20. FavoritfärgTyp svart och vitt ^^

21. Favoritfilm? En av mina favoriter är iaf The lucky one!

22. Favoritbok? Haha, tror jag aldrig läst klart en bok i hela mitt liv! 

23. Intresserad av Killar eller tjejer? Boys

 

 

 

24. Vad gillar du mest med dig själv? På utseendet är det mina ögon. Sen tycker jag om att jag vågar vara mig själv och ej bryr mej vad andra tycker och tänker om mig.

25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag gnäller mycket och att jag typ altid säger fel saker vid fel tillfälle.

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Finns inte bara en person! Det är alla mina närmsta vänner jag ej skulle klara mej utan.

27. En person du älskar – Finns inte bara en person här heller, Min familj, Mina vänner och min lilla vovve ♥

28. En person du hatar – Onödigt att hata folk.

29. Ut och festa eller myskväll? Helt olika från dag till dag. Jag älskar båda!

30. Saknar du någon just nu? Jora

31. Vad är det bästa som hänt dig? Antagligen att jag överlevde min operation när jag var liten.

32. Beroende av något? Min mobil och att altid umgås med någon. 

33. Ditt livs största misstag? Vet ej men utan mina misstag hade jag inte varit den jag är idag.Man lär sig av sina misstag!

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Omöjligt att välja.

35. Har du några tatueringar? Nope :( 

36. Piercingar? Bara öronen :(

 

 
 

37. Vem är mest lik dig? Min syster I guess. 

38. Har du någon förebild? Naah

39. Vad ska du göra idag? Ingen aaaning, gymma kanske I dunno?

40. Vad är det värsta du vet?  Folk som försöker vara något dom inte är.

41. Vad är det bästa du vet? Umgås med mina vänner! 

42. Vad åt du senast? Äppelpaj med vaniljsås ♥

43. Vad vill du ha just nu? En snygg skolväska, ett par skor jag har hittat, ett nytt halsband och ben & jerry´s (:

44. Vad köpte du senast? Pizza tror jag.. Eller mitt gymkort... något av de (y)  

45. Vem är din favorit kändisÄhhh.....

46. Vilken är din favorit sexställningmissionären tror jag (haha är för tjock för nått annat) Nej men vet ej har lixom inte testat så många ;)

47. Tränar du? Började igår!! (proud)

48. När går du och lägger dig? När jag är trött eller inte orkar sitta/stå längre.

49. Vad är klockan nu? 08.05 ....

50. Är du nöjd med ditt liv? Om jag säger så att mina vänner gör mitt liv 10000 gr bättre än vad det någonsin har varit! :-*


Så nu va alla frågor besvarade (y) 
 
Puss & Kram ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela