Frukost/Lunch/Middag

Publicerad 2014-01-05 17:49:07 i Allmänt,

Heej! 

Har precis käkat min Frukost/Lunch/Middag. Vaknade runt 17.00 tiden för jag låg uppe tills 07.00  då V frågade om han kunde komma hem till mej och sova. Så jag gick och mötte honom sen somnade jag/vi inte förens 08.30 typ! Bra jobbat va? 

Just nu ligger jag och väntar på att V ska vakna så jag kan dra till gymmet med Becca nån gång. Har försökt väcka honom men han säger bara att han är trött och vill sova. Så vi får se vilken tid jag kommer iväg till gymmet. Jag har så jävla mycket tränings värk sen igår när jag gymmade och imorgon ska jag ej kunna röra på mej! Jag älskar att ha tränings värk för då känner man verkligen att man fick ut något av sin träning. Någon som håller med mej?
 
Nej, nu ska jag försöka tvinga upp tönten här bredvid mig. Herrå!

Puss & Kram 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela