Kan man vara mer kass än mej?

Publicerad 2014-01-05 00:10:54 i Allmänt,

Heej!
 
Kan man vara sämre än mej på att blogga?
 
Jag kom precis på att jag hade en blogg lixom, good job! 
 
Men ska försöka ta tag i bloggen nu. Nytt år och nya tag lixom!
 
Men kan kortfatta min dag lite snabbt. 
Det var meningen att jag skulle stiga upp rund 11-12 tiden för jag skulle gå och gymma med elias och becca. Jag vaknade då larmet ringde och sms:ade becca och sa att jag var vaken men somnade snabbt om. Jag var så jäkla trött för att jag somnade ej förens rund 04.00 tiden för jag sov själv inatt och det brukar ej funka så bra. Är det bara jag som ej kan sova själv? Men iallafall, becca spammade mejefter jag hade somnat och till slut vaknade jag, klev upp, slängde på mej kläderna och stack till gymmet. När jag hade gymmat klart drog jag hem, duschade och åt lite. Sen gick jag ner till brännes där jag spenderade resten av dagen/kvällen. Nu sitter jag hemma helt ensam i mitt rum och hoppas på att jag kan lyckas somna lite tidigare idag! 
 
Nu ska jag göra lite tidsinställda inlägg så jag inte behöver blogga hela tiden ^^ 
 
Puss & Kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela