Ser lite suddigt

Publicerad 2014-01-06 07:07:00 i Allmänt,

Heej!
 
Som sagt jag har lite sömn problem. Haha, jag sitter fortfarande vaken för jag känner att det ej är någon idé att slagga nu eftersom klockan är 06:51 om jag ska vara exakt. Så jag ser deta som en möjlighet att vända tilbaka på mitt dygn och hoppas på att somna "i tid" imorgon istället!
 
Just nu sitter jag och skypar med virre-vurre men han e o käkar frukost och skaffar cancer så jag kikar på en ny skolväska medan. Asså jag fattar inte att det e så sjukt jävla cp svårt att hitta någon snygg väska?! Jag blir seriöst vrål lack. Alla (de flesta) i skolan har as snygga väskor men fattar ej var dom hittar skiten? Och när jag väl hittar någon snygg väska ska den kosta 10k eller så har den inget axelband/rem vilket jag måste ha för att det är så sjukt obekvämt att släpa runt på en väska som man ej kan ha på axeln.
 
Tips på sidor som det finns snygga väskor på? 
 
Nu kom virre tillbaka så ska snacka lite med honom och sedan fixa nått att käka! 
 
Puss & Kram ♥
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela